Blogger Backgrounds



*nurshafawani dasira binti shah hiran*
welcome to my beautiful little world! :)

this is where i share my happiness,sadness and blablabla~~

do follow me (if u want to,of course) ^_^

blog skin

Saturday, 17 December 2011

padah berahsia kalau sakit! ouch... ;p


assalamualaikum..
yupp saket ooow..
hah?padia yg saket? malu la na cita..see? cmna na lega kalau sakit tamo cita...haiz rini aku da dapat pengajaran yg agak berguna gakla..yeah kalau sakit kena cita..aku slalu dgq ayah aku pesan kt adeq aku cmtu..tp ta penah plak aku buat cmtu..
yola..aku mmg cmniy..slagi aku bley simpan sendiri mmg aku akan zipp mulot ak rapat2 lah...na tw ta cmna aku ley dapat topik kali niy..sbb aku xperienced sendiri..ampa jgn rs aku ta malu plak eh..open minded oke..niy utk peringatan ja..
sbnqnya sejak 4hari yg lepas aku dok rs saket kt bhgian perot..especially kt pusat tuh hah..kalau sentoh pon saket..so ak egt tada pa2 la..takat sakit ciput cmtu bg aku tayah la na kecoh2 kn..tp tadi aku cek tgk..eh ad berlian ap niy..haha so tgn aku yg mmg ta ley dk diam niy buat segala mcm utk kuaqkan belian tuh..tp rs saket sesangat..
then aku pon p la kat mk aku yg kebetulan tgh bciap lawa2 na p keja..aku tnjokla n tny niy menda ap? aku kata saket da 4 ary da..mk ak bisingla da 4 ary bru na cta..hehe aku ghenyih jala na bt pa g..da slh aku..mk aku ckp tu tempiras..dy jd wrna puteh cm belian tuh sbb da kyg sgt da..yola 4ary da kot takan ta kyg kot kan..dgn gunakan kepakaran mencungkil yg ada..mk ak kuaqkan menda tuh dgn bantuan ak..
saket kott! tp tahan jala na bt cmna kan..
aku pon pelik la napa binatang2 niy suka sgt darah aku..nyamok,,pacat,,tbaru tempiras,,kalaw nyamok toksah cita la..mmg aku niy feberet depa..haha myb darah aku sedap kot noh..hahaokeoke da start da na merapu,,,
psl aku ckp aku dpt pengajaran tuh,,aku rs ampa jala yg ekot,,sbb aku rs aku mmg takn dapat ubah perangai aku yg suka simpan sorg2 tuh..hehe jgn ekot tw,,bahaya! ;p 
okela bubye
salam.. <3

1 comment: